busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Naket och änglar!

Publicerad 2011-03-15 22:26:13 i Allmänt

Är nyss hemkommen från ett möte angående nudistföreningen Nakenkulturs önskemål om att få ha en bit av Årsundas strand som plats för nakenbad. Summa summarum så blev jag inte klokare...

Jag har svårt att förstå grejen med att ha ett behov av att bada naken men inser att vi är ju alla olika! Det jag inte gillar är dock att bli "påhoppad" för att jag inte har samma åsikt som nakenbadarna. Jag försöker ju inte få dem "omvända" och börja använda badkläder så varför ska de då försöka "omvända" mig till att tycka att det är helt naturligt att visa sig naken på allmän plats? Nej, låt mej ha min åsikt som lyder att helst har jag inga nakenbadare på stranden även om det betyder att jag ska kallas för pryd moraltant!

Blev dock väldigt glad när jag kom hem och drog igång facebook och insåg att jag vunnit den här underbara skyddsängeln



Den kommer från


Klicka på loggan och kolla in alla fina alster eller kolla facebooksidan:


http://www.facebook.com/home.php#!/pages/denlillaboden-design/185210378188276

Tyvärr finns det ju allt för många som är i riktigt behov av skyddsänglar just nu...
Sänder tankar till alla drabbade i Japan. Tycker att det är läskigt med alla vulkanutbrott och jordbävningar.
Naturens krafter är verkligen mäktiga!

Det blir återigen extra tydligt vad mycket jag har att vara tacksam för!
Nakenbadare blir i sammanhanget liksom ingenting men jag håller ändå fast vid min åsikt :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela