busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Dåligt...

Publicerad 2011-03-28 21:01:36 i Allmänt

... med bloggande har det blivit för mig den sista veckan men här är jag igen!

Förra veckan var det mycket jobb, tre stängningar och ett kvällsmöte på det tog ut sin rätt...

Min lediga dag tillbringade jag tillsammans med mamma och barnen i Sågmyra på Lager 157. En lagom lång utflykt och med oss hem fick massor av fina och billiga kläder både till mej och barnen.
Det var superlugnt i affären och barnen skötte sig bra sen var det ju trevligt att få en dag med mamma/mormor!

Mina tidigare köp på nämnda ställe har jag i stort varit väldigt nöjd med när det gäller kvalitet så billigt behöver inte betyda dåligt...

Bästa Bosse har äntligen fått varit med på en långpromenad med Hundgänget, det var länge sen sist!
Vi var inte så många den här gången. Skönt att ha promenadsällskap att surra med och väldigt nyttigt för vår juvel att promenera med andra fyrbeningar!



Bilden har jag som ni ser lånat av Lisa, hoppas du inte misstycker?

Sambon stck iväg på nattskift på kvällen så jag tyckte att Bosse var värd att låna hans säng efter dagens strapatser, mysigt tyckte vi båda två! Vad sambon tyckte vet jag inte...



Jag har även hoppat på något nytt...
Det är ett kosttillskott som jag börjat äta som flera bekanta höjt till skyarna.
Jag har inte ätit mer än tre dagar så än är det för tidigt att säga varken bu eller bä men att något händer i min kropp just nu är det inget snack om...
Jag väntar och ser så får ni veta mer senare!

Och när jag ändå är inne på hälsa så tycker jag att ni ska hålla utkik efter den här boken
som kommer ut i handeln snart. Ganska skrämmande men nyttig läsning tror jag...

Tillsist så är jag nöjd över att jag bokat biljetter till Magnus Betner, förväntar mig hårdträning av skrattmusklerna =D



Nu blir det en balja te och det Okända.

Syns å hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela