busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Guldbiljett!

Publicerad 2011-06-02 20:55:56 i Allmänt

Hej på er!

Var ett tag sen sist... Vad har hänt då?
Folkracedebuten denna säsong gick inget vidare för mig,
fegar för mycket helt enkelt...

Nästa tävling får det bli bly i höger förarsko och en stor kloss under mittersta pedalen!

Desto bättre gick det för sambon som inkasserade en sån här:



Han kom 3a i A-final och gjorde sig därmed förtjänt av en guldbiljett till NGK.
Det är en stor folkracetävling i Karlstad i oktober och har man en guldbiljett får man vara med och köra.
Vi får väl se om det blir en tur dit då!

Han fixade även en morsdag bukett till mej



Dagen därpå fick jag födelsedagstårta...



... numera är jag 36 år!?

På jobbet har det varit otroligt intensivt! Det är tusen saker som ska fixas...
Allt för ofta har jag typ fyra olika saker på gång samtidigt, inte bra men snart borde det lugna ner sig.
Typ en månad kvar till semester...

 På hemmafronten har det varit rätt lugnt, orkar inte med några stora projekt utan har mest bara varit med familj och vänner. Funderar dock på hur man smartast (och billigast) ska möblera på verandan. Behöver en ny matgrupp där... Tumstocken är framme och jag har kollat massor av olika websidor i jakt på den perfekta gruppen! Hmmm, jakten går vidare!

Nu ska jag läsa den här



"Utnämnd till en av de bästa böckerna för tonåringar", hihi.

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela