busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Trötter

Publicerad 2011-01-25 20:00:31 i Allmänt

Det blir tidiga kvällar här hemma och till råga på allt så har jag nu åkt på en förkylning som satt sig i öron och bihålor nu är jag även lomhörd och har huvudvärk, suck...

Skulle ha åkt på möte ikväll men det hoppade jag över, sambon är iaf där.

Nu blir det mys med Bosse i soffan och en balja te och sen hoppas jag att alla baciller är bortblåsta imorgon och att jag fått sova en hel natt utan en liten tjej som stör mig. Hon är väldigt charmig och gosig när hon kommer traskandes över till vår säng om natten MEN JAG VILL SOVA!

Naturligtvis så är det mamman som hon vill småprata med mitt i natten, konstigt egentligen för hon får ju bara ett svar, "lägg dig och sov"...

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela