busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Som Bambi!

Publicerad 2011-01-18 20:14:54 i Allmänt

Ja, det är ingen överdrift att påstå att man far runt som Bambi på hal is!
Idag tog jag bilen till jobbet trots att det inte är mer än några hundra meter dit, kändes säkrare att ta den än att halka till fots... Kvällspromenaden med Bosse blev inte lång, han hade också uppenbara problem med halkan, hoppas han inte sträckt sig!



Som tur var fick han hänga med husse till motorbanan idag och där kunde han härja runt utan koppel något som vintertid tyvär händer allt för sällan... Det är så härligt att se en hund springa lös och verkligen få sträcka ut, man riktigt ser vad bra de mår av att få vara fria!

Nu blir det mest träning innomhus men jag kan lova att Bosse är en hejjare på att gå fot i köket!

Har nu jobbat två dagar och det känns i kroppen och knoppen... Igår sov jag redan 21.00 och jag tror inte att klockan blir mycket mer ikväll. Hostan har blivit värre trots att jag inte avslutat antibiotikakuren ännu och det känns inte så skoj, skönt dock att bara jag rivit av morgondagen så har jag ledig dag sen.

Skoj är det iaf att träffa kollegor och elever igen!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela