busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Partaj i dagarna två :)

Publicerad 2011-01-30 12:39:50 i Allmänt

I fredags var det fest för svärfar som fyller 60, hurra för honom!
Det var god mat och dryck, sång och skratt men vid halv elva gav vi upp för då tyckte vi att det var läggdags både för barnen och mej.



Fick en chock dagen därpå då vi fick sova till klockan nio! Det var helt underbart att vakna pigg och utvilad något som inte är fallet idag men det rår jag helt och fullt för själv...

Igår var det den årliga hockeymatchen mella Stellan Stars och AMF Årsunda,
naturligtvis så var jag på läktaren och fick se många mål i rätt bur.
Efteråt var det grillbuffe på Livingroom, supergod mat, sen massor, massor av skratt, det var så pass att tårarna trillade emellanåt, tack mina vänner för att ni bjuder på er själva!

När vi skulle åka hem kom vi inte ut från krogen (!?) har väl hänt nån juldag nån gång att det varit sån trängsel men vi tog det lugnt och väntade snällt kvar i soffan till sist istället för att trängas.

Blev med andra ord en sen kväll men den här dagen får bli en softar dag så jag har krafter kvar till kvällens ispass, nästa match är det ju tjejernas tur!

Bosse och jag fortsätter att hitta uppätna djur, den här gången en hare.
Jag spanade efter spår men känner mig något förvirrad när jag bara såg harspår?
Kan vi ha en mördarhare strykandes i området???



Ha en riktigt skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela