busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Maria Åkerberg

Publicerad 2011-01-27 20:55:47 i Allmänt

Nja, inte riktigt men ändå!
Har besökt tandläkaren som kollat att allt stod rätt till med mina tänder och som sen polerade och fixade så jag är fin i munnen sen blev det ett välbehövligt besök hos frisören.

Tandläkaren rekomenderade eltandborste, något som även talpedagogen tipsat om för att sonen ska lära sig säga R så idag slog jag till på en sådan. Hade flyt för de reades!

Fyllde även på badrumsskåpet med lite hår och hudvård.
Har fastnad för märket Dermanords produkter, tydligen håller de på att byta namn till Maria Åkerberg men det är fortfarande samma härliga innehåll i tuberna.
Visst kan man hitta billigare produkter men jag gillar deras tanke med att man ska kunna härleda till vart alla ingredienser i produkten kommer ifrån sen så är de även väldigt dryga och känns bra.



Min nya telefon visade inte sig från sin bästa sida idag ( kanske berodde på ägaren till viss del...)
Jag började ladda hem uppdateringar vilket till sist resulterade i en död telefon och det insåg jag när jag skulle ringa sambon för att bestämma träff när jag var klar hos frisören!
Vad handikapad man blir när man inte kan ringa på stört, det är då man inser vilken hjälp mobilen är trots att det rör triviala saker. Som tur var mötte jag en vän på stan och fick låna hennes mobil, tack för det!

Till sist måste jag skryta om hur fint Bosse gick i kopplet igår på vår kvällspromenad,
plötsligt händer det!

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela