busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Hej, det är jag, BusBosse!

Publicerad 2011-02-08 20:57:59 i Allmänt

Idag fick matte en sån där idé igen, ja, ni som känner henne vet att det händer titt som tätt och ibland är de bra, ibland inte men det skulle hon aldrig erkänna...

Nä, huxflux flög hon upp ur soffan (inte likt henne alls vid den tiden på dygnet) och kallade på mej.
Bäst att kolla vad hon gör tänkte jag och hakade på ut i köket,
tur det för hon trollade fram Frolic och klickern.

Fick några gobitar och klick då jag satte mig på kommando men sen började det!

Tänkte att hon skulle leka "Björnen sover" för hon kurade ihop sig med pannan mot golvet och en hand med godis mot ryggen. Hit med godisen sa jag, men icke... Provade att slicka, sitta fint, ligga, ja det mesta men nej, ingen godis. Började bli lite småsur och krafsade på mattes hand i hopp om att få fram gobiten men trots att jag tog i rätt rejält så hände inget.

Tänkte att nu j****r ska jag ha gobiten och tog sats och hoppade upp på hennes rygg och då plötsligt kom klicket och gobiten, MUMS!

Nu vet jag att jag kan få godis om jag hoppar upp på mattes rygg när hon säger "hopp upp".
Nu ska jag bara komma ihåg det tills nästa gång....

Nu ska vi kura ihop oss i soffan för matte vill se Cesar =risk för nya ideer.
Själv är jag nöjd om det finns någon fin tik att kika på!



Voff på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela