busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Bokat!

Publicerad 2010-09-28 20:07:27 i Allmänt

Nu har vi verkligen något att se fram emot! I vinter ska vi få värma oss på Fuerteventura vid Jandiastranden. Underbart att bara få umgås med familjen, ta dagen som den kommer och inte tänka en tanke på varken mat eller städning!

I väntan på det får jag värma mig med mössa, vantar och tjock jacka... Fy vad kallt det börjar bli men höstluften är skön och det är ju vackert ute när höstsolen skiner.



Det blir många härliga promenader med Bosse!



Vi bor fint, Gotland, släng dig i väggen ;)

Nu blir det Idol och soffmys med vovven!

Go kväll!


Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-09-29 15:07:13

Åååå vad avis jag blir nu!!! Vill också åka i vinter och värma mig.



Jadu vi bor kalasfint vi som bor i Årsunda och har den här stranden. Det var ett av skälen till att vi köpte vårt hus. Att det bara ligger ca 75 m från den fina stranden.

Fina kort!!

Kram Lisa

Postat av: Maria och Kicken

Publicerad 2010-10-01 08:29:30

Vad kul att ha det att se fram emot! Vi får längta till nästa sommar istället...det är ju inte så långt kvar ha ha ;o)



Du kan förresten länka om till mig och Kicken, vi har ju en hemsida nu..och vi forsar fram med agilityn som bara den, det går jättebra och han verkligen älskar det!

Ha det bra.

//MARIA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela