busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Vilodag

Publicerad 2010-10-21 11:47:53 i Allmänt

Har den senaste tiden inte varit riktigt pigg, känns i kroppen att jag har nån skit som inte ska vara där men har ändå inte varit tillräckligt sjuk (=39 graders feber eller magsjuka) för att stanna hemma från jobbet. Idag har jag dock möjligheten att vila ut riktigt och efter en rejäl sovmorgon så känns det faktiskt mycket bättre.

Ännu bättre känns det efter att ha bokat två biljetter till Get Away Rock Festival 2011, de har inte gått ut med line-up ännu men jag är helt säker på att det blir bra. Om jag får drömma så står Red Hot Chilipeppers, Metallica, Iron Maiden, Volbeat, Backyard babies... ja det finns många jag vill se på scen. Slash får gärna komma som favorit i repris! 

Kramen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela