busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Klätterartist och arborist, javisst!!!

Publicerad 2010-10-24 13:53:38 i Allmänt

Ja, inte jag men P har fixat till päronträdet så nu har jag lastat släpvagnen full med grenar och inser att det kommer att bli några svängar med den för att få bort allt...



Igår var det folkracetävling i Film. P jobbade så jag lämnade lilltjejen och Bosse hos mina föräldrar medan jag och sonen klev upp i ottan för att hämta svärföräldrar och sedan mot tävlingen.

Kallt var det men solen tittade fram och tinade oss och banan vilket innebar kladd på rutan och en icke fungerande torkare och ingen som helst sikt, svårt och framför allt läskigt att köra utan att se något men jag tog mej i mål om ändock tvärsist. De andra heaten gick lite bättre. Fanns ingen damklass så vi körde med grabbarna, skoj men de kör helt klart snabbare än mej!

Idag har jag lastat av bilen och nu får den vila över vintern, folkrace är helt klart en sommarsport!

Nä, dags att dra iväg med rishögen (eller rishögarna kanske, vi åker ju i en också...) och sen hoppas jag på en eftermiddagsfika hos mamma och pappa.

Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela