busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Samma visa...

Publicerad 2010-11-20 20:49:50 i Allmänt

... som så många gånger förr. Inser när jag sätter mig för att uppdatera bloggen att det var en vecka sen sist och åter igen frågar jag mig vart tiden tar vägen?

Så vad har hänt sen sist?

Tjaaa, har ju blivit en del jobb, promenader med Bosse,
jag har umgåtts med familjen sen har jag faktiskt varit på gymmet!
Så skoj men oj vilken träningsvärk jag fick i armarna.

Idag blev det en långpromenad i gott sällskap, 19 hundar, 14 mattar och en husse.
Bosse slappnade efter ett tag av och då gick det bra att nosa på nya hundbekantingar,
så skönt för både honom och mej!

Vädret var inte på topp men vad gör väl det!



Kameran gillade inte heller vädret så bättre bild än så här blev det inte...

Just nu känner jag faktiskt ett sug efter att köra mer agility,
inte riktigt säsong men idag fick jag veta att det kan lösas, vi får se!

Annars så har dagen idag bestått av mys, lördagsgodis och städning.
Fick oanad energi, måste ha varit sockerchocken så nu är det riktigt fint här hemma.

Bosse blev totalslut av att pulsa i snö (han har ju liiite kortare ben än mej) så han har legat hela dagen.



Bjuder väl på den här också, när jag nattade lilltjejen utbrister hon "mamma, du ser ut som Slash"



varpå jag genast kastas tillbaka i tiden till när sonen var i samma ålder och påstod att jag liknade E-Type...



Ja, vad ska man säga?

Jag väljer att skratta :D

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela