busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

November rusk?

Publicerad 2010-11-30 20:37:21 i Allmänt

Eller så inte... Imorgon är det ju faktiskt 1:a december...
Helt galet vad det har snöat! Till och med när termometern visade på minus 15 så dalade stora flingor ner, hur ofta händer det? Nu är det dock lugnt med snöandet, istället är det bara svinkallt, brrr!

Lyckades iaf få till den här!



Tack för tipset om pussel/lego. Som jag sorterade legobitar igår...
Och vad galen jag blev när jag på slutet insåg att jag lagt en bit fel men inte visste i vilket paket...
Tror att barnen kommer att uppskatta den, men skvallra INTE om vad som komma skall!

Idag blev det kalas för pappa efter jobbet, dock bara en blixtvisit då barnen var trötta.
Alltid trevligt med kaffe och lite surr!

Nu gäller mys med den här filuren



Jag kan meddela att det är rätt svårt att blogga med honom i famnen men om jag kör pekfingervalsen så kan han ligga kvar så så blir det!

Go kväll!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-12-01 14:12:32

Hej! Tittar tillbaka och tackar för titten hos mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela