busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Jag blir så trött ibland...

Publicerad 2010-11-16 09:27:45 i Allmänt

Har haft en härlig helg med trevliga övernattningsgäster, massor av skratt, fest, firning av pappor och 3-åringen.

Tyvärr så förtogs glädjen av att det finns de som kan tänka sig att sätta sig bakom ratten trots att de festat. Inte någon nyhet att det är så, tyvärr så finns det allt för många som tycker att detta är OK och det vet vi ju alla (även de) att det inte slutar lyckligt alla gånger.

Att man ens vågar leka med andras liv på det viset?

Om man nu ska fortsätta på temat "att reta upp sig" så finns planer på att göra nudistbad på vår vackra strand, snälla låt mig slippa se Naken-Janne å co!!! De kan väl bygga en pool istället, eller hitta en badplats i skogen!
Fortsättning lär följa....

Nu ut i snön för att ta mig till jobbet!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela