busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Hurra, hurra!!

Publicerad 2010-11-27 12:04:53 i Allmänt

Idag har vi 2-års kalas! Huvudpersonen har firats med leverpastejstårta.
Så klart två "korvljus" också...



Meeen, kom igen nu matte, jag vill inte posera...



...jag vill ÄTA!

Paketöppning stod också på schemat

 

med rolig leksak i

Annars så handlar det mest om snö, det vräker ner och det har det gjort ett tag nu vilket betyder mängder att skotta, tur att det är relativt lätt snö i alla fall men nu räcker det!

Inne är det nystädat och adventsljusstakarna är på plats (och tjuvtända).
Lussebullasbaket fick jag hjälp med...



....jag kan berätta att de blev supergoda!

Nä, nu får det bli lite lunch innan det är dags att greppa snöskyffeln igen.

Ha en trevlig helg och första advent!

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-28 08:55:41

Hälsa å gratta Bosse från mig =) Kul att se att andra firar de fyrbenta, får ofta höra att jag är knäpp som gör det =)



Ha en trevlig advent...

Postat av: MariaoKicken

Publicerad 2010-11-28 12:43:02

Men Grattis Bosse! 2 år - stora killen nu!



...vill också ha små barn som bakar lussebullar..



Få se om jag kan lura de stora barnen stt baka iaf nåt litet ;)

Postat av: MariaoKicken

Publicerad 2010-11-28 12:43:46

Men Grattis Bosse! 2 år - stora killen nu!



...vill också ha små barn som bakar lussebullar..



Få se om jag kan lura de stora barnen stt baka iaf nåt litet ;)

Postat av: jessica

Publicerad 2010-11-28 15:09:40

Haha, förra året var jag bortrest på Bosses födelsedag så då blev stckarn inte firad så i år hade vi ju lite att ta igen ;)

Antar att de finns de (typ min sambo) som tycker att jag också är "knäpp" som firar 4-beningar men det struntar jag i =)

Postat av: Maria och Kicken

Publicerad 2010-11-29 15:02:08

Håller med - jag kollar som bäst på juklappar till Kicken..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela