busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Feber

Publicerad 2010-11-23 19:01:38 i Allmänt

Vi har ju klarat oss rätt bra från alla baciller tycker jag men nu gick det inte längre utan sonen fick feber, hosta och huvudvärk. Han är som tur är inte helt däckad men har trivts väldigt bra i soffan med filten uppdragen till hakan. Lilltjejen hävdar bestämt att hon också är "fuuuk" och har "en sån stoooor hosta och feber" men som hon far omkring så tror jag inte riktigt på det...



Körde en kloklipp på Bosse. Det är rätt skoj att se vad snabb han är ut från köket när jag sträcker mej efter klosaxen på översta hyllan! Som en blixt far han in till TV:n och där trycker han mellan soffan och bordet och ser ut som att han tänker "om jag ligger riktigt still så ser hon mej nog inte".

Väl i mitt knä så bråkar han inte. Han har en tass som han är lite extra rädd om så den brukar jag ta först och sen så slappnar han av så det hela blir en riktig mysstund som avslutas med gobit!



Lilltjejen påstår att hon ska natta sig själv ikväll men jag misstänker (hoppas) att jag snart måste rycka in ändå, det är ju en riktigt mysig stund!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela