busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Massor att fira :)

Publicerad 2010-05-31 21:07:39 i Allmänt

I fredags kväll lämnade vi Bosse och lilltjejen hos mina föräldrar sen drog vi andra mot Storvik och Kyrkberget för en helg med AD-center tvådagarsfolkracefestival. Jag deltog i tävlingen som aktiv medan sambon jobbade som tävlingskontrollant (domare), fungerade bra, vi var inte oense om några domslut ;)

Lördagens tävlande gick jättebra, kom 2a, 1a, 1a och fick med mig 19 poäng till söndagen.

Söndagen var ju morsdag men även min 35-års dag, helt OK att fira den i en dammig depå!
Först att grattulera mig blev besiktningspersonalen sen kom vänner från "Gryts" med denna fina bukett



så enkelt men värmer så mycket!!!
fick även helt oväntat två fina lyktor av en vän sen massor av härliga grattis och kramar hela dagen!

Körningen i första omgången var lätt kaotisk, tog i för mycket och slutade som 4a men rattade glatt in som 1a i nästa omgång så då kom jag till A-final och där blev jag 2a vilket innebar en plats i en superfinal där 1an och 2an från dam, senior och oldboys deltog. Där låg jag 4a ända in i det sista då en kabel hoppade av så bogserad in i mål fick jag 5e platsen...

Niclas Alfredsson var som vanligt på plats och fotade




Jag i den röda saaben i mitten, min klubbkompis i andra röda saaben vann superfinalen och kom 2a i seniorernas A-final.

Prisbordet gick inte av för hackor så med mig hem fick jag både pokaler och en massa "bra att ha" saker!

Idag stod jobb åter på schemat, är rätt trött efter helgen men det är väl smällar man får ta...
Har även blivit firad idag, trevligt att få besök och surra lite över en kopp kaffe!

Nu är det dags att ta kväller!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela