busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Lördag hela veckan?

Publicerad 2010-05-13 23:19:07 i Allmänt

Ja, så känns det just nu, som att det är lördag hela veckan. Jag hann ju knappt fatta att jag skulle jobba så var det ledigt igen...

Igår kväll var jag till en vän på middag med tjejerna som jag var till Gran C med, skoj att träffas igen och jättegod thaimat och vin gjorde det hela ännu bättre!



Idag har vi trotsat vädret och varit i Borlänge på folkrace, dock bara som publik den här gången. Jag tror att det har varit fint väder en enda gång när jag varit där på tävling annars har det regnat eller snöat eller både och! Idag var inget undantag, det vräkte ner mellan skurarna om man säger så...  Men med kläder efter väder så fungerar det ändå!



Bosse var med och höll sig hyfsat lugn trots allt som händer runtomkring. Regnet gillade han inte och inte blir det bättre av att jag envisas med att dra på regntäcke men det är jag som bestämmer... Efter en stund så gillar han läget och verkar inte märka av täcket alls.

Nu blir det sovning så jag orkar med att jobba imorgon och sen är det ju faktiskt lördag på riktigt!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela