busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Lite träning!

Publicerad 2010-05-25 20:21:19 i Allmänt

Idag har jag och Bosse varit här



Han inte ens få av honom kopplet så hade han tagit fart och var halvägs över gungbrädan! Då vi bara tränat "dunsljudet" på den tidigare i ena änden fick jag lite hjärnsläpp när jag förstod att Bosse minsan tänkte vandra över hela vägen så jag fann mig inte ens att ta emot gungan när den tippade över! Var helt säker på att han aldrig mer skulle våga prova men efter lite dunsträning på låg nivå så knatade han glatt över hela vägen igen! Nu måste vi "bara" se till att träna kontaktfältet så han inte får för bråttom av!

Han fixade även platta tunneln trots att den var väldigt blöt invändigt, balanshindret utan att tveka det minsta, däcket, två hinder och tunneln i följd samt i omvänd ordning! Han kan också gå i åtta runt mina ben samt "high five" och "low five", bästa Bosse!!!

Upptäckte att han gärna jobbar för smörgåsrån, får väl testa om det funkar nästa gång också!

Voff på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela