busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

En massa nytta...

Publicerad 2010-05-05 21:06:14 i Allmänt

... har jag gjort idag. Inte så skoj med tvätt och städning men nödvändigt...
Tur att jag fick hjälp av lilltjejen :)

Svinkallt ute, jag längtar så efter sommarvärme! Tog kvällspromenaden förbi sjön och drömde om långa dagar med sol, bad , lek och mumsig picnick, snart så!



Nä, dags att plocka lite till innan jag ska sova, lite kvar att fixa inför helgens folkracepremiär, X-cup i Söderhamn på lördag, snart dags att börja bli nervös ;)



Så här såg det ut i fjol, i år finns alternativspår, kan bli spännande!

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela