busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Mer sol!

Publicerad 2010-03-06 23:16:46 i Allmänt

Åhh vad härliga dagar det är nu! all snö, solen som värmer, takdropp och fågelkvitter, lovley!!!

Vi har varit ute massor, pulkaåkning, fika, skridskoåkning, korvgrillning, snökojebygge och bus.

Bosse var skoj att titta på när han jagade takdropp hos mina föräldrar, ibland beter han sig som en katt vår vovve...



Idag när vi kom hem så möttes vi av det här...



... Bosse hade via skrivbordet tagit sig upp till fönstret och hälsade oss glatt den vägen men fick sedan väldiga problem när han skulle ta sig ner!

Jag och Bosse hade även en stund för oss själva i vårsolen, bra miljöträning för honom då det rör sig mycket människor och djur runt vårt hus. Jag njöt i fulla drag...



jag hade ju laddat upp med kaffe och en bok...



... men efter en stund såg det ut så här i mitt knä...



Hoppas nu på många härliga vårdagar som de vi haft nu!



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela