busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Måndags skoj!

Publicerad 2010-03-22 20:45:56 i Allmänt

Den här måndagen började med en promenad med Bosse. Helt plötsligt så var det ju massor av snö och minusgrader igen och våren kändes väldigt långt borta men jag måste faktiskt erkänna att det var vackert ute. Försökte fånga det hela med min mobil...












Efter jobbet var det dags för en tur till "ladan" och lite agility. Skoj men guuud va Bosse skällde så fort jag gick ifrån honom! Nästa gång får buren följa med in så kanske han blir lugnare?

Vill att snön ska försvinna för jag har en plan på att göra lite träningshinder här hemma, sambon är dock inte invigd i det hela än... Men det blir bra, eller hur? 

Dagen citat kommer från vår tvååring som fick en rysning:
"mamma, det morrar i mina axlar"

Underbart tycker jag!

Ha det gott alla ni!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-03-25 20:27:40

Visst var det fint i Måndags, du har tagit jätte fina snöbilder... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela