busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Kalasdag!

Publicerad 2010-03-13 18:59:28 i Allmänt

Ja, bara att det är lördag är ju i sig kalas men vi har också hunnit med två 6-års kalas.

Sambon är på rally i Lima och en halv timme före det första kalaset kom sonen på att han inte vågade vara på kalas utan mej.. Då fick mormor och morfar rycka in akut för att jag tyckte inte att det var läge att ta med tvååringen... Lite panikartat men det ordnade sig.

Efter det drog vi till barnens kusiner för lite mer firande, där var vi de enda gästerna för tillfället så det var lugnt, alla barn var ganska trötta. Jag med trots att jag bara suttit på rumpan.

Nu sover lilltjejen och jag och sonen ska ladda upp med godis (det är ju lördag) och kolla melodifestivalfinalen, jag sätter en peng på att Manboy-Erik vinner men gillar Andreas Johnsson mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela