busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Härliga sol!

Publicerad 2010-03-04 13:01:52 i Allmänt

Förmiddagen har jag och barnen tillbringat i pulkabacken, helt underbart! Solen riktigt värmde och då mår jag så bra! Trevligt sällskap och matsäck, som sonen sa "det här är livet det"!



Bosse fick stanna hemma då det är fullt upp med att hålla koll på barnen. Lilltjejen har inga hämningar alls... Tre (!) gånger lyckade hon krocka men hon bara garvar och så på`t igen! 

Bosse verkade inte lida av att få en stund ensam hemma, han gillar också att vara i solen, lägger sig aldrig på golvet annars men i en solfläck så funkar det... Sådan matte sådan hund eller?



Nu ska jag ladda inför en sväng till Läckerolen, heja, heja, heja Brynäs!

Solhälsningar till er alla :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela