busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

seeeegt....

Publicerad 2010-06-01 20:35:55 i Allmänt

Usch, fattar inte hur jag kan vara så trött trots att solen skiner, inte likt mej!? Längtar till semestern men det är ju fem veckor kvar och fyra av dem ska jag jobba heltid.... Sambons (välförtjänta) tur att vara sommarledig med barnen men om allt går i lås så får jag fem veckor semester och det är ju inte så illa det heller.

På jobbet har chefen börjat titta på höstens schema, känns avlägset men jättebra om det blir klart före semestrarna!

Fortfarande har jag tusen olika saker att komma ihåg, lappar överallt + allt som jag "bara" har i huvudet, undra på att jag är lite yr emellanåt...

På torsdag är det dags att avverka 45 km cykling, dvs moment två i Sandviken klassikern. Brorsan var snäll och lånade ut sin cykel som tur var för jag har en kronan utan växlar, funkar inte längre sträckor!

Nä, nu över till lite projektredovisning...

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela