busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Nyser & snörvlar

Publicerad 2010-06-17 20:29:30 i Allmänt

Så var det dags igen då, pollenallergin har slagit till med full kraft! trots medecinering sitter jag här med rinnande näsa och nyser i ett, trött blir jag också.... Tur att det inte brukar hålla i sig så många dagar eller veckor...

Har iaf lyckats få de små i säng och tror att jag har koll på alla "måsten" så nu blir det en bok, kaffekoppen och jordgubbar med glass på verandan, det kallas livskvalitet!!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela