busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Kalasdag!

Publicerad 2010-06-14 22:00:12 i Allmänt

Började dagen med att bjuda sonen på frukost på sängen, skönsång och paket!



Sen fick jag vackert fara till jobbet medan resten av familjen var lediga...
Jobbade dock inte ihjäl mig då vi hade planeringsdag och från och med lunch så tillbringades den på Furuviks brygga med mina kollegor, underbar lax och smaskig efterrätt, helt ok!

Väl hemma igen så drog kalasandet igång på riktigt som tur var för då hade sonen längtat en hel dag på främmande. Han fick massor av fina och bra presenter samt massor av lek med vänner så det var en mycket glad och nöjd kille som jag nattade!

Jag gillar också att få främmande och få surra över en kopp kaffe så det har även för mig varit en kalasdag!

Bosse tröttnade typ efter tredje besökaren att skälla ut den som kom så man kan ju hoppas att det håller i sig... Sen har han haft fullt upp med att busa med barnen, bli klappad av vuxna och mumsa spilld tårta. Dagens kommentar måste vara "vilken snabb dammsugare ni har" när Bosse städade golvet efter lillhusse...

Synd bara att den där fyrbenta dammsugaren är så dålig på att städa bort hundhår och tassavtryck...



Kommentarer

Postat av: Len@

Publicerad 2010-06-15 16:23:54

Härligt med kalas, hälsa 6-åringen o gratta..några dagar försent bara... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela