busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Donken och regn...

Publicerad 2010-06-06 20:07:26 i Allmänt

I morse sov barnen nästan till åtta, uuuunderbaaart!!! Sambon har jobbat natt så jag och barnen åkte till Lingbo så fick han sova ifred. Drog iväg i shorts och linne då det var kanonväder men framåt lunch började det dra ihop sig till oväder med åska och regn.

Jag hade lovat barnen lunch på Mc Donalds och kan lova att jag inte kände mig helt bekväm i shorts när termometern visade på 11 grader och regnet vräkte ner... Vi blev serverade mat iaf!

På eftermiddagen var det dags för hundkurs, tyvärr så var det fortfarande regn men en del övningar blev det gjorda. Bosses största utmaning var att sitta i stugan med andra hundar nära, läskigt värre tyckte han!
Nu ligger han glad och nöjd och mumsar på ett tuggben som han absolut förtjänat!

Bjuder på två bilder från gårdagens "hängmattebravader"







Den här vyn hoppas jag få se massor av i sommar!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela