busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Åhhh, va härligt!

Publicerad 2010-06-05 21:38:21 i Allmänt

Vilka underbara dagar det varit den här veckan! Sommarvärme och massor av sol gör mig glad!

Sen sist har jag hunnit med en hel del. Varit på shopingtur då det bland annat blev inköp av bikini och regnställ, svenska sommaren kan komma för nu är jag beredd!!! Köpte också en ny fin VIT fåtölj för födelsedagspengar som Bosse passade på att kräkas på idag, grrrr.... Tur att jag valde tyget som kan tvättas i maskin istället för det snyggare som det var kemtvätt på!

Har cyklat mina 45km, gick jättebra, mycket tack vare min snälla bror som lånade mig sin racercykel, som den rullade! jag behövde ju knappt trampa!

Igår blev det grillning sen besök av bästa vännen och det slutade med vin, ost, singstar och massor av skratt, härligt!

Idag har det varit en riktig utedag. Förmiddagskaffe i bikini på verandan, lek med barnen, tvätt av folkracebil, rensat rabatter, ställt iordning på verandan, promenad med Bosse, eftermiddagskaffe på gräsmattan, varit till lekparken, hängt upp och provlegat hängmattan... Så skönt med en helt ledig dag!

Nu ska jag njuta av lugnet, hoppas ni får göra det samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela