busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Valboväder...

Publicerad 2010-07-30 19:44:07 i Allmänt

Skönt att vara hemma igen, tvättmaskinen har minst sagt gått varm...
Har även hunnit med att umgås med vänner sen går en hel del av vår (mest sambons) tid till att förbereda inför Linde folkracefestival som vi kör på vår bana 21-22 augusti!

Idag bjöd vädret in till en Valbotur men det jag ville ha fanns inte så det blev lite rea fynd till barnen istället.
Till lunch mumsade jag och sonen sushi medan sambon och dottern fnyste åt oss och högg in på korv och kebab...

Bosse är väldigt kramgo, sååå mysigt!
Idag har han till och med hälsat på lilla Elvis
(en hund i kvarteret som han i vanliga fall brukar skälla ut efter noter)
och fixat andra hundmöten galant!

Vi kanske ska anlita vår hundvakt oftare???

Här är vi på kvällspromenaden, även små hundar kastar långa skuggor...

Solen kunde inte riktigt bestämma sig
om den skulle gömma sig bakom regnmolnen eller inte...



... resultatet av det blev den här!



Nu blir det fredagsmyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela