busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Lååångpromenad!

Publicerad 2010-01-19 11:45:02 i Allmänt

Vilken skön start det blev på den här dagen!

Sambon har ledig vecka men barnen går ju på allmänförskola så idag gick de dit och jag och sambon kunde koppla Bosse och ta en lång långpromenad. Kändes väldigt konstigt att bli "barnledig" sådär mitt i veckan men samtidigt väldigt skönt att få chansen att prata ostört...

I nästan två timmar var vi ute. Passade på att leka kurragömma med Bosse, ha honom lite lös sen träffade vi hästar och en hund samt väntade på husse medan han var in på ica... Kan lova att det är en sliten vovve vi har nu!

Antar att han kommer att tillbringa resten av dagen här!



För min del är det slut på friden. Istället är det hög tid att styra kosan mot jobbet, stängning idag...

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela