busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Halkigt värre...

Publicerad 2010-01-07 22:13:32 i Allmänt

Idag var det då dags för dagis och jobb igen! Vi tog oss dit i tid men mycket mer än så var det inte...

Hade en bra dag på jobbet, skoj att träffa elever och kollegor igen! Barnen hade också haft en rolig dag med sina kompisar men de var bra trötta framåt kvällningen :)

Idag har jag varit in till Inter Sport och shoppat längdskidor! Fick underbar hjälp av personalen, det verkade vara en kille med koll så nu är väl resten upp till mej!

Var även till gymmet en sväng och avrundade det hela med 20 minuter i simbassängen. Kom fram till att det är rätt tråkigt att simma... Finns det vattentäta mp3 spelare??? Allt blir så mycket roligare med bra musik i öronen!

När jag skulle styra kosan hemåt igen hade det blivit nåt knas med bilen :(

Höger bakhjul hade låst sig, jag trodde att det berodde på all snö och is men sambon var mer inne på nåt med bromsbackarna (tror jag???)

Hur som helst så var det inte helt enkelt att ta sig hem, tur i oturen ändå att det var så pass halt så hjulet kunde glida på isen... Efter en sladd som jag faktiskt styrde upp (!) och massor av "ooops" så var det väldigt skönt att svänga in på garageuppfarten! Tid tog det att hitta hem, max 3:an och inte över 45km/h en enda gång...

I morgon tar jag sparken!



"In sweden vi call it a kick" hihi :)



Go natt!

Kommentarer

Postat av: Vanilla

Publicerad 2010-01-08 18:27:42

Ja, det är riktigt halt! Kika in på min blogg och se vad jag råkade ut för...



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela