busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

För trött för att blogga...

Publicerad 2010-01-13 19:51:06 i Allmänt

Hade öppning på jobbet idag, det är tufft att behöva riva upp barnen ur sängen, usch! Men bara de vaknat till så åker de glatt till dagis!

Jobbdagen började med ett falskt brandlarm men sen flöt allt på i vanlig lunk.

Eftermiddagen har jag använt till att städa, känns som Mission Impossible... När jag plockat undan tre saker kan man ge sig den på att dottern rivit fram misnt fyra nya saker! Nu är det iaf renbäddat, undan plockat och dammsuget så nu blir det soffan en kortis innan det är gonatt!

Gäääsp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela