busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Fantastiska fredag!

Publicerad 2010-01-08 18:27:40 i Allmänt

Åhh, vad jag gillar fredagar! Så skönt att ha hela helgen framför sig!

Har haft en lugn dag på jobbet och jag har nyss avnjutit ungsbakad lax med pressad potatis med familjen, en favorit hos oss alla!

Pojkarna har dragit ut i garaget för att försöka fixa till vad det nu är som är trasigt på bilen. Jag och lilltjejen ska mysa lite innan det är läggdags för henne. Hon har tjatat lääänge efter nappen och filten nu...



Har lite träningsvärk efter gårdagens träning, skönt att känna att jag använt mina allt för ofta vilande muskler.

Bosse tycker att det är jobbigt nu när termometern åter igen krypit under -20... Jag lider med honom! Svårt att skydda tassarna. Någon hade som förslag att sticka hundsockor??? Nåt sånt här kanske? ;-)



Ha en fantastisk fredagskväll!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2010-01-09 21:46:22

Vill bara tala om att de faktiskt finns "hundskor"!!! De ska visst heta muttluks! Har hört av andra, som har hört av andra, att de är bra!



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela