busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Bacilldödande!

Publicerad 2010-01-04 21:26:37 i Allmänt

Dagen började med beskedet att det främmande vi hade igår under natten drabbats av magsjuka, stackarna! Hoppas dock att vi klarar oss då vi måste ha dödat massor av baciller ute i kylan idag!

Vi har haft besök av mina föräldrar sen har vi varit i pulkabacken och kört race. Lilltjejen älskar att åka bob och pulka men tar sig inte så bra uppför backen vilket innebär att jag får agera lift... Bra motion!

På eftermiddagen for vi till mina föräldrar för att testa den bana som sonens morfar så snällt plogat upp. Hårt jobb med all den snö som trillat ner här, tur att han har hjälp av traktorn ;)



Lilltjejen gjorde snöänglar...



Så fin med gloria och allt!

Jag sneglade på den här...



Under all snö döljer sig en SAAB, kanske en framtida folkracer till mej??? Premiär 8:e maj i Söderhamn...

Jag tog en underbar kvällspromenad genom skogen (på bilväg, pulsade INTE genom skogen). Det var magiskt ute men pannlampan satt inte i vägen...



Ganska snabbt var det bra mycket mörkare än så här och pappa var inte sen att berätta spökhistorier som utspelat sig i trakten innan han vände om hemåt och lämnade mig ensam med gastarna ;)

Mötte dock inga rullande hjul eller blev förföljd av några spöken. Däremot tyckte jag att det var väldigt skönt att röra på kroppen!

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-01-04 23:02:26

Vilken tuffing på 4-hjulingen =)

och en Söt liten snöängel.... ;)



Ha ett bra fortsatt 2010.... Kramar Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela