busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Vinter, kyla, is och snö.

Publicerad 2010-02-24 20:11:59 i Allmänt

Som så många andra är jag less på det här nu men idag fick jag lite hopp då solen tittade fram och faktiskt värmde lite!

Slutade tidigt idag så efter jobbet hämtade jag barnen på dagis sen for vi och hämtade upp mina föräldrar och styrde kosan till min mormor och morfar. Skoj att träffa dem för det var länge sen! Barnen letade snabbt fram leksakerna och blev naturligtvis bjudna på godis precis som jag själv blev som barn!

Nu har jag snott ihop en kladdkaka då jag räknar med främmande imorgon, fanns inget i varken frys eller skafferi att fika på.. undrar vem som ätit upp allt? Kan det vara samma person som tryckt i sig resterna av barnens lördagsgodis??? Hmmm, måste vara kylan som gör att jag måste ha nåt sött mest hela tiden... Usch!

Nej nu är det dags för Bosses pedikyr sen ska vi myyyysa :-)

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela