busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Ny slipat!

Publicerad 2010-02-03 22:57:22 i Allmänt

Öppningsdag på jobbet idag och det betyder ju att jag fick kväller väldigt tidigt!
Hade en myspys eftermiddag med barnen, de var väldigt trötta efter dagis idag, båda två hade varit ute på äventyr i snön, skoj!

Jag försöker sälja lite möbler på blocket, fick nära på hicka när jag insåg att ett vitrinskåp jag ropade in på auktion för ett antal år sedan kostar minst 15000 att köpa nytt idag!!! Jag vet inte exakt vad jag gav men inte över tusenlappen... Kommer ihåg att det kom fram en dam och påpekade att jag hade gjort ett fynd men inte fattar jag sånt! Ska bli spännande och se om vi får något bud på det. Sambon sa från början att vi lika gärna kunde köra det på tippen men jag hoppas att rätt person får syn på det, annars får det nog stå kvar :-)




Har även tagit en promenad med Bosse där jag la in lite extra träning. Det var skoj och gick riktigt bra! Vi har upptäckt mini Frolic, perfekt när man har en mini hund!




Kvällen avslutades med ett ispass på nyslipade skridskor, vingligt var det ändå... Två veckor kvar att träna på, puh...

Nu ska jag vila mej i form, go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela