busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Ledig lördag!

Publicerad 2010-02-06 18:29:10 i Allmänt

Har haft en riktig slappar dag.

Sovmorgon sedan förmiddagsfika med barnen hos deras kusiner, hem och sov middag med dottern som vaknade och hade nästan 40 graders feber så då blev det mys i soffan...
Sen fick vi besök så då blev det ännu mer fika och surr. Dottern har efter lite ipren ny energi, skönt för henne!

De enda ansträngningar jag gjort är promenaderna med Bosse... Har lite träningsvärk efter gårdagens tur på längdskidor, skrapade ihop 5 kilometer, har inget flyt i åkningen men det gick iaf fort utför! Det här var ju mitt andra försök i vinter så det finns kanske hopp om att jag klarar de 2,5 milen jag ska åka nästa vinter...

Snart blir det tacos som sambon och sonen fixat, mums! Sen ska vi kolla melodifestival, om en vecka är det vår tur att se spektklet live, har biljetter till genrepet, skoj!

Hoppas ni också haft/har en skön lördag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela