busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Idag...

Publicerad 2010-02-18 21:50:07 i Allmänt

... har jag hunnit med att jobba, bjuda mina föräldrar på fika, shopa med L, fika med L, shopa lite till, hittade faktiskt lite nytt! Sen har jag varit ute med världens bästa hund! Såååå duktig på kvällspromenaden med tillhörande övningar, roligt!!!

Nu försöker jag trolla till en ny hårfärg, gillar inte de grå strimmorna nå vidare och utväxt gör ju inte att det ser roligare ut direkt...

Måste ju även kolla in Anja, vilken bragd det är av henne att ens stå på ett par skidor idag!!! Läskig vurpa igår, snacka om att bita ihop och komma igen, respekt!!!

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-02-19 18:12:29

Önskar en trevlig helg!



Kram Lena

Postat av: Mona

Publicerad 2010-02-19 19:10:05

Härligt att de går framåt med Bosse! Skriv gärna lite "dagbok" i almanackan så du ser de glada stunderna de dagar de går lite sämre! Då inser man att de är mest glada dagar! ;)

Städar skrubbar å källare jag! :s Så snart kommer jag med en laddning skor, stövlar å så nå arbetskläder till gossen!



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela