busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Badsäsongen känns långt borta...

Publicerad 2010-12-02 08:56:46 i Allmänt

Termometern visar på minus 23 grader. Morgonpromenaden med Bosse blev kort och väldigt rask!



Idag får det bli en innesittardag.

Igår kväll var jag på ett informationsmöte angående naturistbad på Årsundas härliga strand.
Om jag får bestämma så slipper jag helst se nakna tanter och gubbar men jag tror inte att jag får bestämma i den frågan utan får istället hoppas på att de placerar nakenbadet långt från "vår" strand...

Det var väldigt dåligt med ortsbor på mötet, vet inte vad det betyder?
Media fanns dock på plats både GD och AB.

Jag skulle mycket hellre vilja ha ett hundbad! Min vän föreslog att hundar och naturister kunde bada ihop men jag tror att det kan bli lite jobbigt då Bosse lätt kan få för sig att jaga det som dinglar i det fria, hihi...
Nej, skämt åsido, jag tycker inte att jag är särskilt pryd eller så men helt ärligt så fattar jag inte grejen med naturister men, men, vi är ju olika och jag tror inte att det fattar varför jag inte fattar heller om ni fattar vad jag menar...

Nu lägger jag ingen mer energi på detta!

Ha en bra dag trots kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela