busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Vilken helg!

Publicerad 2010-08-22 22:11:02 i Allmänt

Jag börjar väl från början... Redan i torsdags började jag känna mig hängig och inte blev det bättre på fredagen så istället för som planerat en barnfri kväll med vänner på banan så blev det en kväll med Bosse på soffan. Hela natten myste vi där om jag ska vara helt ärlig!

Lördag morgon var jag piggare som tur var! Dags för LUMEK folkracefestival som kunde ha börjat bättre för min del... I en startsmäll blev jag vänd och hamnade i vallen... Till omgång två hade turen vänt, jag kom in som 2a men blev 1a då hon före fick svartflagg.

Lördagskvällen blev en skoj kväll med grillning, surr och underbara kareokeuppträdanden, tänk vad skoj man kan ha i en grusgrop en lördagkväll!

Idag gick körningen bra, en vändning åkte jag på även idag men till sist så rattade jag ändå in som 2a i B-finalen.
Bilen ser ut att vara i behov av en rejäl ansiktslyftning men jag är ändå glad att jag har den kvar!
Hur det såg ut i helgen kan ni se här

Bosse har varit riktigt lugn i helgen (i hans mått mätt), han har mest viftat på stumpen när han sett nån kändis, med stor framgång dammsugit depån efter något ätbart och skällt på andra vovvar ibland så klart!

Nu ligger han ihopkurad och toksover, jag tänker genast följa hans exempel!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela