busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Terrierfnatt!

Publicerad 2010-08-26 20:13:32 i Allmänt

Dagarna rusar iväg men idag har jag haft ett litet "andningshål" då de var min lediga dag.

Dagen började dock i flygande fläng då vi vaknade pigga och utsövda 20 minuter i 8, liiite bråttom blev det då eftersom sonen ska vara på skolan till 8 men lagom till att skolklockan ringde parkerade han sin nyinköpta BMX (för egna pengar, kan tilläggas) i cykelstället och kunde glatt gå in med kompisarna och ja, han hade hunnit med både frukost och tandborstning!

När jag ändå var i farten så passade jag på att börja röja i källaren, hann med ett halvt rum så det finns en del kvar att göra om man säger så... Annars har matlagning, bakning, tvätt och dammsugning stått på schemat, skönt att få undan innan helgen.

Barnen har lekt jättebra TILLSAMMANS (hoppas det är något som håller i sig) och en del mys i soffan har vi också hunnit med!

Bosse har på bästa terriervis gjort av med massor av energi idag, då regnet öste ner på eftermiddagspromenaden så var vi ganska ensamma ute och jag kunde ha honom lös på stranden. Medan jag joggade längs strandkanten så gjorde Bosse tokrusningar varvat med tappra försök att döda vågorna, önskar att jag hade haft telefonen med för det hade varit skoj att visa hur roligt han hade! Det är en mycket trött hund som intagit soffan, antar att han kommer att ha träningsvärk imorgon, kanske mest i svansstumpen så som den har viftat!

Nu blir det film med sambon, tror det blir Farsan!



Go kväll vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela