busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Back in buissness :)

Publicerad 2010-08-09 20:16:52 i Allmänt

Efter en helg med familjen då vi gjorde Lådbilslandet i Nykvarn, bodde på hotell och var på folkrace i Nynäshamn så var det dags för verkligheten igen...

Kvart i åtta drog jobbet igång igen dock i en "light" variant,
hade bara 13 elever där så det blev verkligen mjukstart!
I morgon har vi planeringsdag vilket innebär att jag får träffa alla kollegor,
gamla som nya!

Bus Bosse fortsätter att uppföra sig riktigt bra, fem (!) hundmöten på promenaden idag och bara något glädjeskall! Sen var han med till banan och ville gärna bli klappad av allt och alla, att det susade fram massor av crossar bredvid verkade inte bekomma honom alls och inte heller åskan som hördes på håll men det kanske var för att den inte hördes i allt motorljud...

Det som ska hårdtränas nu blir att gå i koppel för dragkamp uppskattas inte av mig...

Nu blir det soffmys med ovan nämnde buse.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela