busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Vart tar tiden vägen?

Publicerad 2010-04-20 21:00:11 i Allmänt

Läste nyligen ett citat " det enda som är rättvist fördelat är dygnets timmar, alla har 24 att förfoga över"... Jo men visst, just nu känns det som om de 24 inte räcker riktigt till!

En hel del att fixa inför kommande träningsdag, sjöbevattnings möte och utskick, jobb, barn, hund, hem, agility, projekt folkracebuss (en dyna nästan klar, är stolt över mina sykunskaper) snart första tävlingen!

Inte blir det hela bättre av att sambon jobbar eftermiddag och har en ännu längre "att göra lista", tur att det är många roliga "måsten" iaf.

Nu ska här nålas vidare medan jag kastar ett öga på Desperate och min nya favvo Cougar town, tur att jag är tjej och kan göra två saker samtidigt ;)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela