busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Ortoped kanske???

Publicerad 2010-04-07 21:00:46 i Allmänt

Idag stod jobb på schemat, det är ju påsklov och mycket lugnare än annars så idag passade jag på att gipsa några barn. Funderar på om jag kanske ska söka jobb på ortopeden? Eller så inte för det jag gipsade var deras ansikten, blir superfina masker sen med hjälp av lite färg och pynt. Kruxet är att barnet måste ligga still och vara tyst en lång stund, varje pedagogs dröm eller??? Alla barn fixade det momentet galant!

Vår lilla tjej hade jag också kunnat gipsa idag för att få lite lugn och ro, vilken pladderkvarn! Tillsist så stänger jag bara av och hör inte vad nån säger här hemma... Lycklig var hon iaf idag när hon kunde cykla helt själv!



Ni kan ju gissa hur hon lät när det var dags att gå in... Våra grannar vet....

Här kommer bildbevis direkt från kvällspromenaden på att Bosse kan gå fint i koppel!



Det händer inte ofta och inte länge men det händer!!! Bästa Bosse :)

Dags för en kopp te och en bok, hoppas på det viset kurera min förkylning.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela