busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Glad Påsk!

Publicerad 2010-04-02 11:35:17 i Allmänt

Igår var det ju skärtorsdag och påskkärringarnas dag.

Sonen kom framåt kvällningen på att han också ville vara påskkärring så lilltjejen hängde på. Hon fattade inte varför man skulle ha prickar på näsan men efter efter ett stopp hos farmor där det hamnade både slantar och godis i kaffepannan så hade hon fattat poängen!

Så här fina var de:






Fyllda pannor som ni ser, och jag misstänker att det blir mer godis imorgon...
Men det är ju bara påsk en gång om året :)

Den här dagen började med en långpromenad med Bosse, något litet löpsteg smög jag också in, någonstans ska man ju börja... Bosse var duktig och lydde "stanna" trots att han var en bra bit framför mig, sånt gör mej glad!




GLAD PÅSK TILL ER ALLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela