busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Puh...

Publicerad 2009-09-03 19:48:33 i Allmänt

Äntligen kan jag sätta mej här och pusta ut :-) Känner på att börja jobba igen, många glada barn är det på jobbet så man kan lugnt säga att det är full fart hela dagarna.

Idag hade jag äran att följa med sonen på fotbollträning, det är rätt skoj att titta på vad 4- och 5-åringar gör under en fotbollsträning, man kan väl säga att fokus inte alltid ligger på det här med fotboll ;-) men duktiga är dom! Bosse fick också följa med, han hade fokus på fotboll ;-)



Igår hade vi ju kurs igen, gick bra tycker jag, ledaren uppfattade också Bosse som lugnare. Fick bla lite tips på inkallning. Vet inte om det är alla hundar eller allt tappat hundgodis på träningsplanen men Bosse vill gärna dammsuga den med nosen och då är inte ens korv intressant... lånade däremot lite kyckling av en kurskamrat och tänk vad fint Bosse gick då! och vad han sökte ögonkontakt!!! Antar att ICA kommer att öka sin kycklingförsäljning framöver ;-)



Nu ska jag bara vänta in sambon sen ska vi se "Patrik 1,5", en svensk film om ett homosexuellt par som av misstag adopterar en 15-åring, de tror att han är 1,5 år... hoppas vi får skratta mycket :-)



Ha det!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2009-09-03 21:06:45

Den har vi sett! Å den är super bra!!

;)



Ost kan vara bra de å! (men lite kladdigt)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela