busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Ett par skor till...

Publicerad 2009-09-18 22:23:52 i Allmänt

Idag har det varit en bra dag, lugnt på jobbet med goa, glada elever, äppelpajsbakning å sen skulle ju den senare ätas oxå :-) Fick även ett gapskratt när det var dags att gå hem för dagen :-D

Väl hemma for jag å barnen in till stan för lite shoping, sonen fick sina efterlängtade skor med knytning! Sen passade det bra med middag på "Gyllene M:et".

Här är de, junior har knytit alldeles själv :-)



Bosse fick oxå hänga med till stan, mesta tiden i bagageluckan men lite fick han sniffa på stan, annars så har vi tränat lite "hundmöte". Tog chansen att vandra fram och tillbaka utanför staketet medan en schäfer och hans husse lekte på sin tomt. Det är då jag uppskattar att Bosse bara väger 6 kg och inte 45... Efter fjärde vändan var han iaf lugn igen :-)

Nä, dags för sista promenaden för dagen, den brukar vara till postlådan typ...

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela