busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Dopp

Publicerad 2009-09-29 09:35:38 i Allmänt

Så är det åter igen arbetsvecka med allt det innebär :-)

Helgen har varit kanon! Lördagen tillbringades på Kyrkberget med X-cup final, kom 2:a i b-final. Tycker att den banan är väldigt rolig att köra :-)

På söndagen blev vi bortskämda med mat hos sambons faster sedan behöll hon barnen så vi kunde traska ner på villa/hälsomässa i lugn och ro. Passade på att prova aromamassage, ljuvligt!

Igår jobbade jag långdag, efter middagen tog jag med mina små ner till stranden och kollade in jättevågorna, hösten är verkligen här nu... Träffade tyvär på en lösspringande hund :-( den var nog jättesnäll men Bosse gillade det inte... Efter ett tag dök dock en Husse upp, då hade vovven ifråga gett upp hoppet om att få prata med mej eller Bosse utan istället siktat in sig på lilltjejen som satt i vagnen, hon hade däremot inget emot att prata med en ny vovve :-/

Efter detta möte passade Bosse på att dräpa vågor, han lyckades inget vidare men det såg skoj ut :-) Lite kallt i vattnet och isvindar så det blev jogging hem till duschen efteråt!



Sonen plaskade oxå....



... medan lilltjejen myste under filten i vagnen!



I dag stänger jag = låång sovmorgon, nu ska jag ta med mig Bosse på promenad i höstsolen :-)

Ha d gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela