busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Bokat :-))

Publicerad 2009-09-16 20:53:55 i Allmänt

Kolla in det här, ska bli UNDERBART!!! Jag å tre barndomskompisar, en vecka i solen med god mat å dryck, lovley!!! Nu håller jag bara tummarna för att vi får vara friska...

har haft en tuff vecka hit tills med både personal- och föräldramöte, känner på... Idag har jag roat mej med kurs ihop med Bosse, gick bra idag oxå :-) Har även fått inbjudan till prova-på agillity, ska bli skoj!

Sonen har lärt sig knyta rosetter så nu får vi fara iväg och köpa knytskor som jag sagt att man kan få när man kan knyta själv...

Lilltjejen är i högform, pladdrar på värre än nånsin å sjunger " ja e en raggare, glider, fram oooooh ooooh" haha!

Nu ska jag kolla in idol, underhållning på hög nivå ;-)

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela